Tomorrow People
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > EZxKVDE
↳ Добре дошли!
!
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Vd5Gyku▶Вие сте влезнали като:

I forgot my password

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > INhxvfC▶Най-ново:
Latest topics
» Станете наши приятели ;;;
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > EmptyMon Apr 07, 2014 7:13 pm by .Nathaniel

» Irena Salmon
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > EmptyMon Mar 24, 2014 1:44 pm by Irena Salmon

» Търся си половинка, fwb & бивши
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > EmptyTue Feb 18, 2014 5:28 pm by Aphrodite.◆

» Търся си другарче за гиф рп
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > EmptyTue Feb 18, 2014 5:27 pm by Aphrodite.◆

» Може би вълкът е влюбен в луната и всеки месец плаче за любов, която никога няма да достигне...
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > EmptyTue Feb 18, 2014 5:15 pm by John Young

» Another girl with severe past which made ​​her to be a bitch (Rebekah M.)
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > EmptyTue Feb 18, 2014 1:00 pm by John Young

» CHRISTOPHER&CAMILLE.
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > EmptyThu Feb 13, 2014 10:56 am by Camille.

» Гората
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > EmptyWed Feb 12, 2014 5:40 pm by Clara;

» Търся си друграче за минало или бъдеще
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > EmptyMon Feb 10, 2014 10:10 pm by Jessy Green

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Pyrh8MP▶Top poster:
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > KTeTdGJ▶The Staff

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic >

2 posters

Page 1 of 4 1, 2, 3, 4  Next

Go down

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Empty i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic >

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 9:30 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_my8wo4hwAF1t9kpkpo2_250

-Виж ти новото пале на Ултра.
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Empty Re: i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic >

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 9:45 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mx4ra1w0xK1shwroso1_500
Това заболя. Явно ти си новата ми играчка.
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Empty Re: i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic >

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 9:51 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mxqcmoLFQK1qfg9xxo3_250
-Забавлявай се. Нищо няма да разбереш така или иначе.

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mxqcmoLFQK1qfg9xxo1_250

-А и няма кой да ти позволи да отнемеш силите ми.. Така че.
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 10:01 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mx4ra1w0xK1shwroso2_500
Определено ще се запозабавлявам.
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mwnd1pBVke1qb7hjso8_250
О, не бъди толкова сигурен, приятелю.
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 10:04 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_my8wo4hwAF1t9kpkpo3_250
-Мислиш ли,че шефа ти ще остане доволен?

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_my8wo4hwAF1t9kpkpo1_250
-Все пак съм негово творение.
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 10:18 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mwnmqqRHOZ1r7y95eo1_250
Честно ли? Не ми пука.
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_m0wxhtsm6W1qfvzyf
Писна ми всеки да се опитва да ме командва.
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 10:21 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mxprdxKzBO1skrqs3o10_250

-Правиш грешка,но добре.

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mxprdxKzBO1skrqs3o2_250

-Хайде сега ме пусни.

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mxprdxKzBO1skrqs3o7_250
-Знаеш ли Алек. Не съм очаквла,че ще изперкаш до толкова.
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 10:28 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_static_sexyangel
Чакай секунда. Как ме нарече току що?
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_lsyhvkQOr91r24n5mo5_500
Никъде няма да ходиш.
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 10:30 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mxprdxKzBO1skrqs3o3_250
-Съжалявам братле. Нямам време за това.

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mxprdxKzBO1skrqs3o6_250
-Друг път ще поговорим.
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 10:34 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mofigc2K9E1qd1kvjo3_250
Добро представление. Заслужаваш медал. А сега започвай да говориш... братле.
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 10:36 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mxk6aoSr7r1qfg9xxo1_250
-Не се отказваш лесно,а?

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mxjw16E8Sn1r5dwojo2_250
-Какво искаш да ти кажа Алек? Че въпреки всичко,което знаеше за Ултра отиде да работиш за тях?

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mxjw16E8Sn1r5dwojo4_250
-И то след като знаеш какво причиняват на вида ти?
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 10:39 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_m97z44Jlbk1rahcwqo1_500
Не само не се отказвам лесно. Не се отказвам изобщо.
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mcctihAg631rinkauo1_500
Не помня нищо, окей? Те бяха тези, които ме откриха.
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 10:42 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mxjw16E8Sn1r5dwojo3_250
-Какво искаш да кажеш с това?

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mxcke7oi9a1t2voeuo2_250
-Изведнъж забрави същността си и Ултра ти помагат? Звучи ми нелогично...
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 10:46 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_ltvz0dbZb31qfl6a7o1_500
Щом твърдиш, че ме познаваш, значи знаеш коя е Кари. Катастрофирали сме преди близо шест месеца. Мислела ме е за мъртъв, но така и не са открили тялото ми. От което следва, че съм се телепортирал, но не съм избегнал удара. И ето ме тук, с огромно бяло петно в главата си.
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr-ly76vo96zy1r4ri6vo1-500
Всъщност повече клони, че ме използват, а не че ми помагат.
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 10:49 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mwmpbrNMPK1slcwelo3_250
-Е не съм говорилс Кари от доста време... Един ден просто и двамата изчезнахте. Позновахме ви достатъчно добре, за да знаем че сте луди глави и правите каквото ив хрумне.

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mx4yn97E0Q1spv2vco1_500
-Със сигурност те използват Алек... Те не са помогнали на нито един от нас.. Вземи мен за пример.
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 10:54 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_lnmcdh5Fq11qcvqsto1_500
Е, явно този път не сме имали планове да ходим в Рая.
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_lwtqognIUT1r3kcox
Какво има в предвид? Какво са ти сторили? И още един въпрос... как е името ти?
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 10:56 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mwt0c8TcRZ1qfg9xxo4_250
-Шегуваш се? Пратиха те да ме обработваш без да ти кажат кой съм? Аз съм Джон.

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mwt0c8TcRZ1qfg9xxo7_250
-Доста неща... Като започнем с това,че бях опитна мишка за няколко техни проекта.. Но съм сигурен,че си чувал за Анекс,така че.

Last edited by John Young on Thu Jan 16, 2014 11:01 am; edited 1 time in total
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 11:00 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_lwtqsvHQQU1r3kcox
Трябва да призная, че са доста недоверчиви. Крият много неща от мен.
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Ian-somerhalder-Favim.com-234674
Да, чувал съм за Некс. Но не знам абсолютно нищо. Би ли ме просветлил?
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 11:03 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mwmg51TAaK1qax2xho5_r1_250
-Изгарят онази част от мозъка ти,която не ти позволява да убиваш.

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mwmg51TAaK1qax2xho6_r1_250
-Както се изразявам Джедакая... Превръщат ни в перфектните агенти.
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 11:06 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_llrxcsMzdh1qj6y2ao1_500
Имам нужда от нещо силно.
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Damon-drinking-damon-salvatore-18627901-450-254
Убивал ли си?
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 11:10 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mwlf03XLUA1qfg9xxo6_250
-Мисля,че знаеш отговора...

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mwlf03XLUA1qfg9xxo4_250
-Все пак това бе причината да напусна,но спокойно.. Опитите отдавна са прекъснати. Все пак повечето бяха неуспешни..
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 11:13 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_lke56ud5Ec1qfrdlso1_500
Е, вероятно ние сме едни от успешните.
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_inline_mki6hotREN1qz4rgp
Напусна? И те просто те пуснаха да си отидеш?
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 11:16 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mw1gbzqd4b1sldleko1_250
-Добре.. Може би избягах звучи по-добре?

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mw1fakUeIA1rp95ipo4_250
-Сме? Значи вече са го направили и на теб?
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 11:19 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mbv58prrGd1r9dpvv
Това вече е друго.
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Why-are-you-even-here1
Да, а аз дори не го осъзнавах до сега. Значи това е причината да се събудя на операционната маса.
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 11:20 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mvzf07fNEC1qfg9xxo1_250
-Знаеш ли.. Със спомени или не... Характера си ти е все същия.

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > Tumblr_mvy8izAmcK1qax2xho2_r1_250
-И да.. Сигурно това е причината... Поне аз не виждам друга...
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 1 of 4 1, 2, 3, 4  Next