Tomorrow People
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 EZxKVDE
↳ Добре дошли!
!
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Vd5Gyku▶Вие сте влезнали като:

I forgot my password

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 INhxvfC▶Най-ново:
Latest topics
» Станете наши приятели ;;;
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 EmptyMon Apr 07, 2014 7:13 pm by .Nathaniel

» Irena Salmon
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 EmptyMon Mar 24, 2014 1:44 pm by Irena Salmon

» Търся си половинка, fwb & бивши
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 EmptyTue Feb 18, 2014 5:28 pm by Aphrodite.◆

» Търся си другарче за гиф рп
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 EmptyTue Feb 18, 2014 5:27 pm by Aphrodite.◆

» Може би вълкът е влюбен в луната и всеки месец плаче за любов, която никога няма да достигне...
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 EmptyTue Feb 18, 2014 5:15 pm by John Young

» Another girl with severe past which made ​​her to be a bitch (Rebekah M.)
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 EmptyTue Feb 18, 2014 1:00 pm by John Young

» CHRISTOPHER&CAMILLE.
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 EmptyThu Feb 13, 2014 10:56 am by Camille.

» Гората
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 EmptyWed Feb 12, 2014 5:40 pm by Clara;

» Търся си друграче за минало или бъдеще
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 EmptyMon Feb 10, 2014 10:10 pm by Jessy Green

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Pyrh8MP▶Top poster:
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 KTeTdGJ▶The Staff

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic >

2 posters

Page 2 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next

Go down

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Empty i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic >

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 9:30 am

First topic message reminder :

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_my8wo4hwAF1t9kpkpo2_250

-Виж ти новото пале на Ултра.
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Empty Re: i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic >

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 11:23 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_man2lxjhvz1rpvmlz
Радвам се да го чуя. И съжалявам, че те инжектирах.
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_ltiwu2m9az1qdhkh4o1_500
Къде се скри, за да не те намерят?
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Empty Re: i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic >

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 11:32 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_mvy8izAmcK1qax2xho1_r1_250
Спокойно.. Джедакая няма да допусне да ти дадат нещо,което ще ме нарани.

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_mvy8izAmcK1qax2xho7_r1_250
Това вече не мога да ти кажа.
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 11:34 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Damon_Nazanin-damon-salvatore-31580052-500-258
Спокойно, на етикета пишеше, че е витамини.
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_lpfq4nngGg1qzedyco1_500
И ще ме оставиш там, за да продължат да ме манипулират и използват?
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 11:37 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_mvy73dsfAX1qax2xho1_250

Не те чух да казваш "Джон,не мисля че мястото ми е там. Моля те помогни ми да си тръгна" или нещо подобно.

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_mvw4gzhaea1sldleko3_250

Ако искаш да дойдеш при нас ще трябва да напуснеш Ултра. Завинаги. Можеш ли да го направиш Алек?
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 11:43 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Damon-4X19-damon-salvatore-34302547-500-281
Добре... Джон, не мисля, че мястото ми е при онези лъжливи копелета. Трябва да ми помогнеш да се отърва от тях преди да съм убил някой и да съжалявам за това до края на дните си. Доволен ли си сега?
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 359izrp
Изгледам ли сякаш имам съмнения, Джон?
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 11:46 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_mvvn89OhBF1qimfrko1_500
Иска ми се да ти вярвам.... Не знам,може би ще трябва да ми позволиш да надникна в съзнанието ти и тогава,ще мога да ти помогна.
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 11:48 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Bye_smile
Бил си по-недоверчив и от мен. Давай, наслади се на гледката.
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 11:53 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_mvqec0dBqV1sldleko8_250
-Все пак и аз имам минало,подобно на настоящият ти живот.

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_mvvhzjrocT1s4a2zoo4_250
-Добре... Може и да ти повярвам..
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 11:56 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_lyxsmfYKLp1rn3ooao1_500
А знаеш ли нещо за моето минало? Каквото и да е?
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Damon-Salvatore-damon-salvatore-25921256-245-294
Нима се отказа да надничаш в съзнанието ми?
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 11:58 am

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_mvlvl8U2fs1qfg9xxo7_250
Какъв е смисъла да го правя? Щом ми позволяваш значи не криеш нищо...

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_mvlvl8U2fs1qfg9xxo2_250
Не знам Бог знае какво... Ако имаш някакъв конкретен въпрос.. Питай
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 12:02 pm

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_m5v1no4uwP1ro1aixo1_250
Както казах... писна ми някой да се опитва да ме командва.
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_m4dwihpx4z1rpi9q2
Разбрах, че имам брат. Знаеш ли нещо за него?
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 12:07 pm

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_mvlvl8U2fs1qfg9xxo5_250
Знам,че работи в Ултра.. И той е еволюирал... Общо взето. Не сте ли се срещали?i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_mvlvl8U2fs1qfg9xxo6_250
Все пак.. Работите заедно?
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 12:12 pm

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_ljm34wurNC1qedzelo1_500
Работи в Ултра? Не, никога не съм го срещал... но мисля, че това е единственото място, където мога да го намеря.
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 1:32 pm

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_mvlppuSRqD1qfg9xxo5_250
-Да... Това е което знам за брат ти...

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_mvk9a3q9RA1sldleko3_250
От друга страна са майка ти и баща ти...
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 1:34 pm

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_inline_mxxde1IMOa1r7tvgv
Майка ми и баща ми? Какво за тях? Къде са?
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 1:40 pm

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_mvcj0zdP2z1qb1tn4o4_500
Алек... Не съм правилния човек да ти го кажа,но.. Майка ти е починала след като те е родила,а баща ти...
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_mvcj0zdP2z1qb1tn4o5_500
Той беше един от най-добрите в телепортацията... Естествено ти си наследил това.
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 1:47 pm

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_lzbc50N8UO1qd1kvjo1_500
Беше... да, разбира се, че са мъртви. Трябваше да предположа.
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 1:50 pm

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_muynq98lSk1sldleko1_500

-СЪжалявам...
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 1:57 pm

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Stefan-Damon-3x20-damon-and-stefan-salvatore-30631365-245-322
Вината не е твоя, Джон. Та къде е мястото, където се криеш от Ултра?
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 2:00 pm

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_muy6dqUaP91qfg9xxo2_250
Все още се колебая дали мога да ти имам пълно доверие Алек.... Ако само аз бях там щеше да е по-лесно да ти кажа...

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_muty97LIyH1rpwoi9o6_250
Ако ни предадеш... Знаеш,че ще намеря начин да те убия,нали?
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 2:54 pm

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_m06kbtM2nv1qjsfpao1_500
Ти спомена, че баща ми е бил Богът на телепорта, а аз съм го наследил от него, нали? Съмнявам се, че ще ме хванеш ако аз не искам да бъда хванат.
i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Damonsmirk
Преди предавал ли съм те?
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 4:55 pm

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_my8wo4hwAF1t9kpkpo3_250
Това не променя факта,че ще го направя... Хората там нямат нужда от още проблеми.

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_my8hch9Kvj1t9kpkpo2_250
Не си ме предавал преди... Да се надяваме че и сега няма да го направиш.
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 5:04 pm

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_m5ms3galNi1rsulwio1_500
Просто искам да се махна от там, окей? Няма да ти създавам проблеми. Все още можеш да надникнеш в главата ми ако искаш. Не се боя от нищо.
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by John Young Thu Jan 16, 2014 5:06 pm

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_mzi5rmUbdZ1qeqhpwo1_250
Вярвам ти...

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Tumblr_mz7444O00H1silfcho2_250
Хайде да вървим
John Young
John Young
Bad ass admin
Bad ass admin

Back to top Go down

Post by ▲.Dominic Thu Jan 16, 2014 5:24 pm

i was there and believe me i know what they do to you.< John and Dominic > - Page 2 Stefan-and-Damon-3x16-damon-and-stefan-salvatore-29803280-245-160
Това си беше бързичко.
▲.Dominic
▲.Dominic
Moderator; betrayer
Moderator; betrayer

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 2 of 4 Previous  1, 2, 3, 4  Next